Thursday 23 June 2011

jiwang mawang...berangan tak sudah..entah ape2 jelah

huhu
semalam kurang keje
(sebab aku ni menunggu je arahan/keje2 dari ' my bos'...selalunya selepas dia siapkan paper utk submit ke journal..barulah aku ada keje..meng'edit journal orang yg aku tak paham satu apa pun...)

so, dah puas layan fb..layan blog..layan beautifulNara (yg aku sedar tak bertukar cerita dari semalamnya..pasal ct saleha ngan Bf dia tuh)
so, nak layan pe lagi ek?
klik
klik
(kaki-kaki novel+suke berangan+ketawa sorg2 mesti suke port ni..)
-
-
layan
-
-
mak ai  novel ni
buat aku ter'imaginasi' seketika
seram+cinta
-
sekali dah mcm muvie2 skang ni..
-
ni
bagi aku.
jalan citer dia..tersusun satu2..fast pace...
kite tak ilang rentak
dari awal sampai ke pertengahan..
suspen..
suspen..
-
-
tapi novel tu tak abes
-
maybe akan keluar d pasaran
so, tak sabar nak layan
erti cinta ni drpd Camelia Ling Ling...

-
curik sket (hehe...promo ni..free publicity gitu)

5 comments:

Zana Adieyza said...

zana dah lama x layan novel.. masa utk baca novel tu agak terbatas..

Diana @ BKKC said...

huhu..tulah ..dah keje+ wife kan? mcm tulah.. tp D ni memang kaki membaca..so, bz camner pon..mesti ada bhn bacaan depan mate..tak buku..magazine..on9..

Unknown said...

erm ske baca novel

seronok kan

aah ske menulis

cte tu ksh benar

Zie Madini said...

best kan layan gosip di beautifulnara kan :)

Diana @ BKKC said...

iffah: salam kenal..kite punyer hobi same lah..suke mbace+brangan+menulis novel/citer..boleh lah share2 yek?

red: hehehehe.....ari2 D menggosip..haha...kalau tak bnara..ke izyan..oh artis..oh bulan..media malaya... (hehe...kan dah terbongkar rahsia suke mnggosip)