Saturday 23 April 2011

kegilaaan!!! kegilaan!!! Kegilaaan!!
aku sudah kembali..

mlm tu..sedang asyik menggentel my crepe paper (roses) terasa boringlah sgt..sementelaah TV pon kaler dah jadi BLUE je....
TRILOGI CINTA pulak dah abes tayangannya..
so, boring tak tahu nak buat ape..

selepas mengulang cerita DOnut, ngan cinta Puccino yang ada dlm Laptop
aku pon p carik citer2 yg tak tengok ag~~~
mm...semua korean drama dah abes round up 2x3 kali... = 6 kali lah maksudnyer tu...
so,
terjumpa folder ni...
HOTARU NO HIKARI???

try ar layan..
mana tau besh (kebiasaanya citer Jdorama ni agaklah bowing+ beratnya = mesej+theme yg wat kite tensen)
tp aku ni spesis cuke mengkoleksi selain korean drama+muvies jugak Jdoramassss....

episod 1...nice
episod 2..dah mula menarik..ada hero cool macho
episod 3....macam dah semakin besh
episod 4 : ni yg aku suka bila ada 2 heroes..saling berebut ni..besh..besh..besh.....
layankan aje...
1, 2, 3, ....
-
-
-
esoknya: d opis

himono onna~~bagai terbayang2 si Buchou memaki si 'dried fish' ni...
tak boleh jadik ni..
misi crepe paper akakn diteruskan pada malam ini
_
-
-
-
-
crepe paper
himono onna
--
-
-
-
crepe paPer + buchou
-
-
-
-
-
crepe paper + 
-
-
goro..goro..goro..
4,5,6,7,8,9episod sampai 530 pg????
ayak!!!!!!!
sok nak keje@#$%%^&&**
...
-
-
-
-
aku sude buat perangai lagi
-
-
-
-
zzzzzzzzzz
-
-
-
-
-
-
aku pon menggugle...citer ni takdelah ranking yg atas2...dah lama pon 2007..
but
ada sekuel..season 2
2010
carik kat u tube...
takde..
godek2
tak jumpe..

apesal derang tak Upload???
grr....
yeyeyeye..
aku try mendownload..
satu episod 2,3,4 part
..satu part 30 min-1 jam
kugagahkan jugak...
1 hari dpt 1 epsiod jek..itupon kalau line Ok+clear

selepas beberapa hari~~
aku cuma dpt download 6 from 11 episod jek...aduhai

si enni plak (yg bagi aku season 1)
cuma ada smpai episod 8.....
ayoyaiiii...3 episod last takde...

gagah ag..
gagah ag
mendownload...

season 2
sebab lagi besh..kerana ada Osamu Mukai.....!!!!!! My heart..from atashinci no danshi..
aku tak kira..nak kata jugak
season 2 ag besh dari season 1..sebab 
suke
suke
suke
ngan
OSAMU MUKAI
episod 6 ~ osamu telah ter'declare' perasaan dia pada Hotaru..oooppppsssss

episod 7
espisod 7
episod 7
7
7
7
7
7

2 comments:

LanaBusyBee said...

alamak lum tengok lagi la yang season 2 ni..xleh jadi ni hehehe

Diana @ BKKC said...

hehehe..D ada smpai episod 6 jek... nak mendownload punyerlah jenuh..hampeh...