Thursday 21 July 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER

sila klik banner...
Santai Bersama BEN ASHAARI

bagi aku pen, sikit-sikit aku tulis..sebab tangan rasa penat
bagi aku cokelat,perlahan-lahan aku telan..sebab manis aku tak suka
bagi aku kamera,asyik-asyik aku tekan..sebab syok sendiri amik gambar
tp
bagi aku laptop, naik jahanam itu keyboard....hahaha..pagi..petang ke malam aku kerjakan...

dari medium minda, ke mulut...kini telah ke jari...

taip
taip
taip
taip

tu pasal aku ber 'blogging'...
bebel senyap-senyap
hehehee...

kalau suke aku membebel..
korang datanglah jenguk blog entah ape2 aku ni..
org kate 'blog syok sendiri'..

30 comments:

Afikah Aziz said...

suke je bace ape yg akak bebel kan tu ahaks :p

Diana @ BKKC said...

hahaahahahah....membebel dari rumah sampai ke opis..sampai ke lappy

Hafizin Jamil said...

oo..itu pasal la??haha

anismelon said...

nak datang sini kene bawak kapas kan..sebab nak bebel..hehehe

emarieys said...

bebel mulut org tak suka..bebel kat blog ramai yg suka baca..

Afrina Balkish said...

salam perkenalan...jenjalan sini..dari segmen abang ben..(^_^)

jom singgah sini..
http://misschubbycheek.blogspot.com/

zuwairiaiman said...

Salam kunjungan.. blog menarik ;)

Liza Razak said...

best kan ade blog ni? boleh bebel ikut suka..hehe :)

deeyamorten said...

deeya datang singgah sini. salam kenal :D

jom join contest deeya,

http://sayakongsicerita.blogspot.com/2011/07/contest-aku-dan-baju-kurung.html

AsyieqiN Rkey said...

jalan2..usha2...n follow..=)

http://angelzjourney.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-blogger-baru-jer.html

Qaseh Dalia said...

baru ke ni ..haaa hehe

Hanis Azla said...

blog syok sendiri pun nampak menarik hati.. blog ni jugalah untuk kita mencurah rasa hati kan.. salam kenal yer.. thanks sudi berkunjung ke blog akak..

hafrizzul hafiz said...

salam perkenalan..
HH terjah sini!!
^_^

wahida said...

eh, mana ada blog syok sendiri...

best apa blog ko ni....

Elly Jade said...

hehehe...nice word
nak cokelat sket.huhu

cikgu said...

la..bila kawin ni..ehehehe...slmt pengantin baru ea...:):)

adan said...

wow.. hebatnya berkata-kata.. salute la.. tersukan blogging er.. insyaALLAH akan teruss menziarah blog ini.. ^_^

Azzah said...

singgah berkenalan sini.. http://sayurlemak.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Laila Majid said...

singgah sini :)

Unknown said...

errr dah xleh dikonsider blogger bru. huhu

Anonymous said...

hai...sy terjah dari segmen Otai Ben...

Jom follow me..

http://kuncilelaki.blogspot.com/2011/07/jom-join-blog-otai.html

Nazzue said...

Salam dari hati...happy blogging yea!! :)

Lepak sambil bersantai di NazZue.com

ajumohit said...

Dtg follow diana!!!

lilypelangi said...

anda di tag
:D

Lulu Caldina said...

Lulu pun blogger baru ;)

Zana Adieyza said...

apapun, zana tetap suka singgah blog ni.. suka sgt!

hanyzham hadny said...

salam kenalan dari nyzham
jejalan dari segmen Encik BEN
dah follow blog awak dah
kalo sudi follow la blog saya plak

Nabila Wahab said...

hye disana, sy disini.. heheh..
singgah2 sambil berkenalan... :)

dukacita sbb x sempat nak join segmen bro ben ni.. urrmmm...

tp takpe..
singgah2 la blog sy kalau ada masa yee.. :)

Adyla said...

hehehe..blog kat tmpat mencurahkan ape je yang akak rs nak curah..kitaorang tetap akn mbaca nye...:)

tia @ Ini Kisah Tia said...

kalau orang lain dah mula baca blog kita , takdenya syok sendiri dah :)