Thursday 14 July 2011

Giveaway dari Korea@fasihah.com


erkk...
saya blogwalking,,,
saya nampak iklan ini..
saya nak try lah...

hehe
ayat skema diana....(poyo..)

sejak menceburi diri secara Part tyme dunia memblog ni..tangan aku dah gatal2 nak masuk contest itu..nak masuk Giveaway ini...nak try segemen itu ini..hehe....
memandangkan aku ni..Kpop Lover...
so, bile ternampak jek..
entri 'Korea' tuh..terus angau...
hahah
terus nak try..INI
maklumlah entahkan bilalah dapat p Korea selalu cam OwNer StoreKing tu...(jeles positif didalam hati..)

5 comments:

Hafizin Jamil said...

insya Allah dia tak dapat GA korea...haha..

Kakzakie Purvit said...

Cantik!!

Nak sampai sana entah bila ambillah dulu yg ini kan:)

Diana @ BKKC said...

Hj: aiayak....mane tahu...rezki kalau nak dpt..dpt jugak kan?

Kakzakie: tulah pasai kak...belom berkemapuan nak berjalan2 smpai kesana

Fasihah Supian said...

terima kasih join! owner tu dah bape kali pi kut..hehehehe

sW33tdARLiNG said...

alamak... tertekan jugeekkkk!