Thursday 21 July 2011

SAYA NAK JOIN BLOGLIST FAHMI DI SINI


2,3 kucing berlari
berlari2 jatuh atas semen
pagi pagi update entri
bila petang join segmen

sila abaikan pantun 4 kerat merapu di atas..
sebab aku nak konsentrate kat segment bawah ni..
segmen ape?
klik jelah kat banner tu (tak meletop pon komputer korg nt)


dia suh aku jawab nape nak join segmen ni?

SEBAB aku pree..aku takde keje skang ni.tu pasal aku BW..nak cari ramai member (secara jujur ramai follower)

dia tanya asal negeri

AKU JAWAB hehe...Johor Darul Takzim dihatiku (dah macam tagline uitm plak)

dia tanye kaler baju raye

AH..susah nak jawab..sebab hari2 hubby tanya kaler ape..tp aku cakap tak tahu. Sbb big family aku nga usha kaler... Kira kaler WARNA WARNI cam pelangi

HABIS sudah soklan
Mudah kan?





2 comments:

Muhammad Khairul Fahmi said...

salam...fahmi suka pantun tu...

hebat klu wrna pelangi..kekek

btw tnx sudi join sis :)

shiela said...

singgah dari fahmi disini :)