Thursday 10 May 2012

Aku & Kuch Kuch Hota Hai






  1. Cerita ni release 1998. Masa tu aku form 2 kat SMKTD. hehe.....
  2. Gila tak tengok? Siap pinjam CD member-member lagi
  3. Hafal lagu Kuch-Kuch Hota Hai..classmate aku tulis kat kertas pastu photostat bagi kat aku yang beria-ia nak menyanyi.. 
  4. sampai skang aku masih boleh nyanyi dan miming lagu-lagu dalam KKHH.. punyelah kuat memori aku kan?
  5. Sangat layan lagu tema KKHH version piano..
  6. Jadi lagu tema 'cinta monyet ' ......aku ke yang buat tu? No komen...
  7. scene paling aku suka - masa nyanyi ramai-ramai kat summer camp tu.. hehe..lalala...larki badi anjali hai...
  8. scene paling aku sedih - bila Salman nak lepaskan anjali pada rahul masa majlis perkahwinan diorang.. Uoolls... aku nangis teresak-esak tau 
  9. lepas anjali jadi feminin kan dia banyak pakai sari kan? aku suka sari kaler hitam... yang kena tiup angin atas kapal lalu tersingkap..ala-ala terbang tu
  10. dialog paling aku ingat - " rahul is a cheater, he is a cheater'. itu je...
  11. cinta perlukan pengorbanan - anjali pendam rasa pada rahul, salman 'melepaskan' anjali walau terlalu amat sayang padanya...
  12. kuch kuch hota -sesuatu berlaku dalam hati aku
  13. malam tadi..bila cerita ni diulang tayang..terasa macam terimbas semua memori zaman sekolah duk asrama dulu...*

6 comments:

kasihredha said...

tengah tengok juga di tv 2
best2

Diana @ BKKC said...

hehe..layan dua menda.. lappy ngan TV

cheqna said...

berhantu cerita KKHH ni..=)
masa citer ni release cheqna form 3...memang syahdu habis r =)

Unknown said...

cerita nie sweet betul la..ulang byk laki pun tak bosan.....jln cerita, lagu2, semua best....filem hindustan skang dah x mcm dulu...

BERT said...

sebaya kita ni hehe... saya pon tgk gak... teringat zaman sekolah2 dlu.. memang sedeyhhhhhh

Unknown said...

ADUSSS SEDIH CITER NI...WUUUU...