Friday 5 August 2011

Misi tak mustahil

Bos takde?
yes.. Line Clear.......hehehehee

so pagi-pagi lagi aku dah menjalankan misi dan visi macam makcik bedah, 
bawak beg besar-besar aku masuk opis orang (actually opis lama aku jugak dulu..)

misi apakah?

misi ini


ini

ini


dan banyak lagi



misi yang aku rasa mustahil sikit aku nak buat....
misi menjual kuih raya air tangan sendiri  tunjuk-tunjuk yang dari tahun ke setahun aku rancang tapi tak  buat-buat. akhirnya terjadi secara tidak sengaja..


AMIN
permintaan menggalakkan rupa-rupanya...





11 comments:

terpatrisinarabadi said...

amboi rajinyer, rezeki di bulan mulia.:)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Ganbare ne
X susah pow misi anda ni
If ikut betul2 recipe and tips pasty jadi
Nnt tunjuk hasilnyer yer (^_−)−☆

Unknown said...

hehe..lorh..ni je misinye..kepten amerika sungguh

Hafizin Jamil said...

harap semaking menggalakakkan tempahan..nanti blh la kasi biskut bonus kat sini..haha

LuN@_aiDi said...

buat sendiri erk? wahh leh wat dwet raye neh^^

Unknown said...

cantik nye kuih bawah tu,

klu dekat confirm akak beli...

dill said...

beskot tu nampak sedap!

dill.

Unknown said...

yummy~

Qaseh Dalia said...

sedaonya yang bwh tu ..

Ezad Skytech said...

erm..nampak sedap pulak biskut tu..hee..

Zana Adieyza said...

misi ni senang jer nak terlaksana kalau ramai member kan.. lg2 kat office, kalau jual dgn member, mesti member beli.. kalau sedap sgt, thn depan order pasti bertambah!!