Sunday 14 August 2011

Bila Harus Memilih

semalam aku gusar, seakan kembali serabut untuk memikirkan..
satu antara dua pilihan..
yang mana terbaik..

huh.....
rezeki yang datang, bukan musibah. Kenapa pulak aku nak keluh kesah??

aku pandang skrin inspiron ini lagi...

SATU disini


SATU disana



Dua-dua dekat..tak jauh, dalam Malaysia je pun.. bukan kat obersea...

Tapi..

Aku tak boleh pilih yang pertama
walaupon aku hendak sangat-sangat


Aku paksa rela menerima yang kedua
walaupun seakan akan memperjudikan masa


-YA ALLAH -














18 comments:

allyarifff said...

good luck :)

Lea Isnawi said...

moga tak tersalah pilih =)
gudluck ye dear

Elly Jade said...

tahniah...
yg no 2 dpt offer buat kat mana

Elly Jade said...

tahniah...
yg no 2 dpt offer buat kat mana

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah..
Good luck ye.. ^_^

abghani said...

syabas 2 u

shamyheart said...

tahniah..

bila nk mula pengajian?

teruskan berjuang =)


http://sha-myheart.blogspot.com/2011/08/psst-heart-to-heart-sila-dengar-kalau.html

KhAiReDzAiMy said...

Assalamualaikum.. Selamat berpuasa...

Singgahla...

http://babat87.blogspot.com/2011/08/sesi-promote-blog-group-4-bermula.html

nurshaf said...

gudluck, but yg kedua ke mana?

Niena Muhammad said...

buat istikharah :)

LuN@_aiDi said...

yunk! nape tak leh pilih yg petama ?

Unknown said...

hukhuk. mohga tak tersalah langkah. bunbun doakan yg terbaik! :D

Unknown said...

ala sian nye diana...

mmg susah kan...
tanya pendapat ramai la...

uat isthikharah dan tanya sama hati...

Zana Adieyza said...

buatlah keputusan yg bijak.. fikirkan baik buruk utk setiap keputusan yg diambil..

gud luck my dear..

Diana @ BKKC said...

thanks 4 concerns...im appreciate..sob..sob

Atiqah Wadiah said...

buatlah keputusan yg bijak..btw,congrat sis :)

[sutera kasih] said...

Insya'Allah pilihan awk pilihan terbaik utk masa depan..

Unknown said...

hidup ni satu pilihan