Thursday 18 August 2011

Rokok Masam, Rokok Fresh

jangan kelentong aku ek? dengan bagi alasan...
ni bau pagi tadi..
atau
bau dah melekat kat sini berkurun lamanya

jangan kentutlah temberanglah...
aku tahu benar
yang mana satu masam..yang mana satu fresh!

yang ni bau fresh..
baru sudah melepas
baru sudah menghembus
ye kan?

kalau tak kenapa kau menunduk?
kalau tak kenapa kau buat-buat jawab telefon?
eleh..nak cover line lah tu konon...

oh please...
kau dah kantoi....


sila jgn bohong aku..
kerna aku hidup bersama dengan seorang perokok..okay?




p/s: situasi pagi tadi dibawah tangga..tersorok..Satu lokasi yang aku rasa, aku sendiri pon tak terfikir nak lalu...
p/s/s: kan dah terKANTOI

11 comments:

Lea Isnawi said...

nampak benor x pose ye dak

Diana @ BKKC said...

eeee.....

Afikah Aziz said...

perghhh xpose,haihhh,setan xde tp nafsu pulak duk kawal die bukan die kawal nafsu >_<

Unknown said...

haha ade beza ek rokok fresh dgn masam. ohok ohokk. dedua pon tak sukaaaaaaaaa XD

abghani said...

lepas raya jgn lupa ganti

Unknown said...

mmg boleh kenal kan bau orang yg baru lepas merokok ni...

~izan~ said...

salam singgah sini..

thanks dtg blog akak.

pengantin baru yer.. =)

rokok,mmg susah nk dipisahkan dgn perokok.tp ajaib plak bila puasa ley tahan.tp kes ni,mmg tak tahan la tu hehe..

akak jd kepochi awak hehe (err followers)

Hafizin Jamil said...

dia tak tahu yang terhidu ni otai bau rokok..haha

nuRuL haNis said...

merokok la kat tempat tersorok sikit...hehe!

Wanie said...

huhu..sapekah yang terkantoi tu?

Ezad Skytech said...

hee..terkantoi disitu..