Tuesday 15 November 2011

Terjebak dengan thread misteri...

cuaca kat luar dah mendung, menandakan hujan sebentara lagi akan turun
dan daku yang masih berkematu di bangku library ni sedari pagi tadi
mula gatal tangan nak layan cerita di forum CARI...


rehat sekejab setelah seharian cuba memerah idea...
dalam forum CARI, thread yang paling aku suka bukak adalah Misteri, Paranornal dan Sakti
siapa yang pernah bukak thread ni mesti pernah nampak senarai cerita2 misteri yang diwujudkan oleh ahli forum..
dan aku mula terjebak dek menda2 begini sejak tahun lepas lagi...
tu pon sebab tengok betapa kusyuk teammate aku membaca satu demi satu cerita...


Seram...Macam2 cerita ada...
honestly, aku ni bukanlah manusia berani sangat, atau berhati seekers or ghostbusters,,,
aku kan jenis manusia yang sukakan sesuatu yg misteri...yang perlukan jawapan....heheheheeeee


So, sejak tahun lepas,
aku cukup suka meneliti thread Kisah-kisah Seram di Hotel
sebab lepas ni..kalau nak pergi mana2 tempat percutian, aku akan review thread ni dulu...
nak pastikan tempat/hotel yang bakal aku duduki nanti 'bersih' dari sebarang gangguan...


yelah, taknak jadi macam housemate aku dulu...
nak dapat penginapan murah punya pasal...
dapat resort scary lagi ...
tak pasal-pasal kena kacau...


kan susah macam tu....

9 comments:

Unknown said...

huhuhu sama la umi pun jenis penakut gak...mggu lepas ada kursus kat PD, salah sorang member pun kena kacau huhuhu..cian dia tambah plak dia ngah pregnant...

Diana @ BKKC said...

ee..entah2 tpt tu one of the resort yg diorg kate 'angker' kot umi??

cik fadh said...

kt PD hotel2 die mmg bnyak yg scary skit . (terkomen komen blogger plak) hehe..

Unknown said...

tamaula bace kak

tgk pon seram haha

K said...

hehe, seram itu best!!

Unknown said...

hmm xprnah rsa mcm tu

SoLy SoLicious said...

seram2, nnti seram nak ke toilet..hohohh

aamalinaazman said...

gaaaaaa
mimi suke gak bace
huwaaa
pastu mule la payah nk tido, sebelom tido tengok bawah katil
kakakak
tgk ada tgn lain dok gagau2 mlm nnti
kekkeee

Puan Kutu said...

best jugak baca..tp taknaklah mlm2..:)