Saturday 12 November 2011

Sabtu : memang Hari Hindustan ke?

motif. buat tajuk entri kayak gini?....
sebab hari ni hari sabtu - tu hah..mata aku tertancap pada LCD depan mata yang duk tayang cerita ni
anjaana anjaani...

 
honestly, aku bukan peminat hindustan tegar..
kebiasaannya aku akan tertengok cerita hindustan kat tv dan ter'suka bila hero dan heroin menambat mata & hati aku... 

Contohnya : filem anjaana anjaani ni ada Heroin - pryanka chopra - ex miss world yang memukau mata aku...

dan seperkara yang aku perasan =

pada hari sabtu TV2 akan tayang cerita hindustan sebelum pukul 2
dan TV3 selepas pukul 2.. (lebih kurang macam tulah...)
kalau kat johor, aku dapat channel singapore..Vasantham Central (stesen tamil) yang jugak menayangkan hindustan pada hari sabtu - (hari lain2 cerita tamil...)

5 comments:

Unknown said...

zaman2 dulu aku layan la hindustan ni.. skrng, sori..haha

aamalinaazman said...

ohhhhh
saya tetap minat walau minat cite lain jugak
kekekeke

smp x taw nak tgk.. korea kat channel one ke hindustan kat b4u..kikiki

Unknown said...

best ke ctenye

minat gak

nuRuL haNis said...

anis mmg minat hindustan, citer ni pun tgok gak td. tv2 mmg papar yg best2 selalunya. jrg dpt ulangan. sbb tu rajin tgok.

vasantham central, xbpe minat. kdg2 je citer tamilnya best.

=)

shamyheart said...

suka juga cerita ni, sebab diorang guna bahasa Ingeris campur-campur.

bermotivasi.

ingat tak? kalau tengok cerita anjanaa anjani mesti ingat