Tuesday 8 March 2011

Bercuti di Teluk Batik Perak



Baru balik dari Telok Batik~~melepas tension+stress (ye ke?). Tapi, yang pasti seronok..sangat walaupon meninggalkan si dia sendirian di sini..hehehe...
Pagi ISNIN ~~monday blues~~kugagahi jua bangun. Walaupon badan penat sgt,mata mengantuk..tapi dah keje, kena lah dtg jugak. Lagipun pagi ni, aku ada appointment dengan dekan. 10.00 am. 
alamak!!!
Surat tak print lagi!!
Hm...kalut naik ofis. Tengok PC, asyik restart 3, 4 kali. Kenapa la dia ni? Buat hal lah pulak. Orang nak cepat ni..
tak boleh jadi ni...so, aku decide ke parking bertingkat. Kat situ banyak kena photostate n printing. 
What??Tak bukak!!
Satu kedai pon tak bukak lagi. Jam dah ke angka 945 am..
TING!
lalu ku telepon si dia...tak sampai 5 minit dia da sampai. Ambik pendrive aku..and print kan surat (kan senang...)
Dup..dap..dup...dap..nak jumpe dekan. 
Tak pernah kenal pon yg mane satu (coz dulo aku course lain)...so mase pengganti sementara PA dia panggil aku, aku pon masuk..
BZ nyee dia..buku,,fail,...penuh atas meja
Bincang punye bincang...the conclusion is "aku kena ikut bidang yang di ofer oleh penaja biasiswa ini..."
hm..tak tahu nak kate ape..suke@tak...
coz..UPM bermaksud di Serdang..serdang tu taklah dekat atau jauh sangat dari S.Alam...tapi OK la..taklah duduk berjauhan dengan si dia nanti mase aku studi. Better than UTM or USM..
Jauh tu..
Tapi kan? Pabila ku usha UPM, yang ada master by thesis..research ke lagi? Errrkk....eden ni malas dah nak wat research. Poning pale...


terlaluuuu la sangat banyak pics kat Telok Batek last weeks, but dis few of them yg aku suke
aqila ~~elmi yang konon2 pro photographer

sebahagian bdk research yg dah gileeeee kentang~~~


bdn berat sgt< tak terdaye nak melompat~~kah kah kah..

my territory~~

Hula..hula@ Teluk Batik, Lumut

toooo many pics toooo upload, available@ my facebook.com/noordiana.sukur

No comments: