Monday 14 March 2011

~Corat coret artis kwen tahun ini~

Pics yang aku sedut dari Beautifulnara~~{ menggossip gak aku ni }. Walaupun citer ni dah agak basi..namun aku nak share gak, Bukan ape..hehe..menaikkan mood dan semangat untuk persediaan kawen nanti..maklumlah..tekanan buat aku ilang fokus kebelakangan ni.


ayu yang comei+zaquan yang encem di hari pernikahan
gambar kahwin ayu raudhah zaquan adhagambar kawin ayu zaquan

persandingan ~ ala...suke macam gini..suke... (tapi kan, kat kampung aku, ade ke?..very the limited design la...)
gambar persandingan ayu raudhah zaquan adha

main angkat-angkat ye?  
sesungguhnya telah menjeleskan hati aku...huhuhhhh...
tak sangka badan ni naik dengan mendadaknya...dari diploma ke degree...plus 5kg-10 kgs???
camne nak turunkan berat badan ni...
lagi-lagi pas operation aritu..badan mengembang semacam je..perut ni hah...aduhhh (nak wat mcamana kan. dah ketentuan DIA~~lagipon dr dah pesan NO LASAK2 within 1 year..
ayu zaquan


suke yang kaler keemas-emasan di belakang nu.. (padahal lampu jek)
ayu zaquan
biru..so sweet kan?
cool je aku tengok
ayu zaquan

~cleopatra, a version of Malay Woman...ish ni bukan cleopatra la..ni zaman-zaman ' greek goddes inpired' 
ayu zaquan

macam kat bawah ni...tapi ayu nye baju cam telah di 'sopankan' lagi dengan menambah sesuatu di bahagian kanan kan?...sebelah long sleeves sebelah....xde...very da fesyen one..

No comments: